Powered by Blogger.
RSS

Joesong Haeyo,my frenz(hana) :)

Actually harini aku termarah kat seorang kawan baik aku,jahat kan aku ney T_T haha XD
i'm so sorry,hana... :)
yes,aku ngaku aku yg nyorok handphone dye :P
hehehehe....tp,lpas tngok dye cam nak nangis,tak sanggup kot...(so,aku bgi lah kan)
aku ingt nk gurau,rase nyer gurau aku kasar sangat kot ^^
yelah,yg buat aku marah,aku tak dan nk keluarkan ayat "mintak maaf",dah kena pukul kat kepala...
yelah,marah lah banyak mane pun,or sakitkan tempat lain,but cara kat kepala tuu mmng tak kena(bagi aku lah >.< sbb kepala ney byk fungsi,sbb kepala ney lah dye kuar kan idea nak nyorok kan fon ko,hah!) hehehe,takpe lah aku terima mungkin ko nak brgurau je kot~ so sorry aku marah kat ko erk hana_comey ^____^ ! aku ney susah lah nak marah kat orang melainkan kalau ade sebab,ney hah gambar utk ko,hana

 comey tak? 8)  lalalalalalala~
mlm ney fakulti aku ade sukan,aku masuk badminton,tapi mix-double ngan amar maaruf..
hopefully,kami akan menang...roomate aku(faten farhanna&nurul fatiha) main utk single,akhir kata,GUDLUCK ! utk semua yg bermain :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

Pink Bobblehead Bunny