Powered by Blogger.
RSS

Plus+ Happy day ^^

SEE SEE . .  harini awan gembireee :) n aku pun hepi sangat - double - mix double - happy - =D
Harini aku belajar sesuatu : setiap hubungan perlukan kepercayaan , dan kesetiaan + kasih syg :)
hah ! taknak jadi romantik sangat nanti semua yg bace akan cair depan laptop bile bace ayat romantik aku =P
so as all of you know , setiap post aku mesti ade cter best , yes ! harini pun ade n ianya 18sx =D hahaha . .
aku pergi satu pasar raye ni , aku n amirul jalan naik eskalator turun balik pendek kata mcm jadi security guard kat situ >.< then sampai kat bawah saje lah masuk tempat pasar kan , aku jalan belakang amirul
,tp dpan aku ade seorang makcik ni dye nak masuk pasar gak . . serious dye tak block jalan pun , lgpun dye lalu tmpat yg agak bnyak ruang , hah! korang mesti suspen kan ape yg jadi . . =)
aku taktau dr arah mane pakcik ney datang sbb benda ney berlaku sepantas yg kilat , pakcik ney langgar makcik secara brhadapan , nseb aku tak nampak dye buat benda laen , helmet ade kat seberang , mau hayun kat kepala dye je ==" so bgi korang ape korang rase sbnarnye? aku tak rase dye 'ter' sbb between
aku , amirul n makcik tuu banyak lagi gap kot , dye pulak lpas bump ngan makcik tu dye lalu dpan aku . . nseb dye tak buat kat aku , kalau tak kena arh laser dari aku == "  hah! agak arh pakcik tuu kan :-x
so too women n ladies2 beware lerrr ~ aku tergamam lpas jadi bnda tuu , n cpat2 aku lari ke amirul . .
makcik tuu mcm tak puas hati , dye duk membebel sorang2 , tp pakcik tuu macam lebah , bukan nak say sorry ke ape , terus hilang p mane tah . . di situ dah nampak sangat mmng dye sengaja . . ade jugak nak amek kesempatan mcm tu kot . . haissshhh ~ gatai macam ulat bulu , ney sah praktik post aku pasal ulat bulu tu , menyesal pulak aku letak ==" 
story harini dihabiskan dengan satu lukisan khas dicipta utk pelawat2 yg mai bace blog aku =D
sorry lah kalau tak lawa , ni pun buat aku berpeluh nak lukis , nampak sangat takde bakat seni =P




gudniteee :) 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

Pink Bobblehead Bunny